harlem shake

Hallåååå
förlåt för sämst uppdatering :|
bara för det får ni en video på mig, louise, alice och carl som kör harmel shake ! ändå ganska najs eller hur?
 
annars har det bara flytit på som vanligt! igår blev det ju sportlov och det kan man bara gilla :) 
drar till egypten på tisdag så imorgon ska jag packa och städa och sånt inför resan (a)
idag vart jag iaf på träning för de små pluttarna och sen drog jag ner till espresso house med lollo. sen hamnade jag hemma hos henne och vi har gjort massa kul t.ex. harlem shake videon :) men jag ska sova över här så det blir najs! 
aja, nu får ni kolla på vår underbara video! länk nedanfööör ! och prenumerera gärna på min kanal yesh :*
 
http://www.youtube.com/watch?v=ok9VhgcUxZc&feature=youtu.be
 
KOLLA FÖR FAN



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback