I tusen bitar

Är hemma själv eftersom mamma och pappa är på bjudning hos deras kompis. Orkade verkligen inte hänga med så efter s:t hans så drog jag till netto och köpte fettogrejer... Slutade med att jag mår otroligt illa och känner mig äcklig hahahahhaahah ! Därför ska jag köra hårdträning, städa rummet, duscha och göra mitt no-arbete resten av kvällen! Taggad !
Och sen har jag spräckt min mobil.... Började med att jag tappade den igår och idag så satte jag mig på den. Hej jag heter hedda och jag är inte alls klantig -.-
Och sen simmade vi idag också! Jag och elsa klarade 25 längder på 20 minuter (y) 650 meter liksom ! Stolt ^^
Sen var det livräddning och det gick ju mindre bra hahah...
Drog ner till espresso house efter det (för att vi hade 2 timmars rast) med ebba och elsa! Kul kul :D

Well, nu ska jag köra igång !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback