Let you know

hello!
har precis duschat och nu sitter jag i sängen och lyssnar på lite härlig musik och chillar förövrigt. 
vi har engelskaprov imorgon men vet egentligen inte hur jag ska plugga på det för det är typ bara en stencil vi har och jag kan inte precis plugga på en stencil haha. 
Emma var här tidigare så vi gjorde klart musiken och sen satt vi och tjockade oss (som vanligt), kollade på youtube, tog massa foton med photo-booth och mycket mer! den tjejen är bäst !
men nu ska jag väl mest bara göra mig i ordning och mysa framför min kära macbook <3
pusselipuss :*


Visst är jag bäst babe? ;)
Älskar dig och tack för en sjukt kul eftermiddag! <3

2013-02-06 | 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback