You built this home

Har kollat klart på The Hunger Games precis. Köpte den + andra säsongen av Desperate Housewives (a)
Tänkte ha det till egypten men var tvungen att kolla på The hunger games idag ! Är så sjukt arg för att de gjorde slutet så jävla fuckin snabbt -.-
Men skitsamma, film är film. 
 
Idag är det iaf fredag, tack för det :D
Tänkte att jag kanske träffar någon imorgon efter träningen och sen på söndag taggar vi läxor, städning och träning för mig själv! 
Sen är det sista skolveckan innan sportlovet nästa vecka! Taggaaaaaaaaa !!
Och gud som jag måste ha en ny fotodag snart haha, antinen med emma eller med lollo, belma och maia !
Måste utforska det nya objektivet lite ;)
 
Aja, nu ska jag titta på lite kläder (a)
hejråååå :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback