ett litet inlägg såhär

gör ett inlägg eftersom att jag stannade hemma från skolan idag för jag mådde inte alls bra. 
har ju inte bloggat sen dan innan nyårsafton haha... jag var iaf sjuk på nyår fast jag gick ut ändå, något jag aldrig kommer göra om.. jag hade sjukt ont i halsen och i huvudet och det blev nte bttre när allt pangande startade. sen skulle vi gå hem, typ 5 km -.- det var ju inte det roligaste det heller.
var sjuk sen dagarna som kom. sen i lördags åkte vi upp till uppsala för att min mamma skulle gå på kusinträff och jag hälsade på en syssling. sen på söndagen åkte jag och mamsi upp till stockholm för att hälsa på mina kusiner. sjukt roigt att få träffa dem! 
på måndagen kom emma till mig och vi stack ner till stan, köpte hårfärg, stack hem och tonade hennes hår. och igår startade skolan... vi fick flytta in i den riktiga byggnaden så det vart vi ju glada för (y) 
well, imorgon ska jag tillbaka till da school!
ha det fint kompisar :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback