Söndag

Hallå alla fina :*
Idag var jag med maia på nova (y)
jag köpte en foundation (fit me, maybelline new york), en ny foundation-borste och en bok !
vi satte oss på espresso house och satt där i säkert två timmar och pratade om allt som hade hänt :D maia har ju varit i LA så det var riktigt kul att höra hur hon hade haft det och kolla på bilder :) och sen pratade vi om vad som hade hänt annars i våra liv! riktigt härligt !
igår var jag på emporia med lollo och köpte ett linne+cardigan från hollister och ett par otroligt sköna jeans från carlings! supernöjd ^^
imorgon är det skola vilket betyder att jag ska gå och lägga mig när jag har skrivit klart det här inlägget.. bajjjs :(
hoppas iaf att ni mår finfint!
puusssssss :****
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback