U got yourself a beauty queen

Sitter i sängen och pluggar... Känner mig stolt då jag kan det mesta till läxförhöret på no till imorgon och sen kan jag typ alla glosor till franskan på onsdag! Här kör vi lite planering ;) inte dåligt hedda ! 
Efter skolan stack jag iaf till s:t hans och sen gick jag över till fäladen/vårdcentralen för att ta den sista livmoderhalscancer-sprutan. Känns riktigt skönt att ha det avklarat nu (y) 
Pappa har en kompis över ikväll så vi ska käka kina-mat! Så sjukt gott :D 
Imorgon ska jag till tandläkaren så då kommer hon antagligen att spänna skittandställningen som jag hatar så otroligt jävla mycket! hihi :*
Ni får ha det bra iaf! 
Puss puss :* <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback