Big love

Har precis vaknat och borde dra mig upp så snabbt jag kan, lättare sagt än gjort... Eftersom jag fortfarande har en hemsk förkyning så betyder det att jag knappt kan sova på nätterna utan jag vaknar med otrolig täppt näsa eller att jag hostar något förfärligt! 
Det är ganska hemskt :( 
Idag har jag iaf studiedag vilket betyder att jag inte behöver göra nåååågoonting (förutom att mata Ceasar...) :D
 
Men jag ska nog ta mig upp och laga en riktigt härlig och nyttig frukost, sen så ska jag väl åka till Ceasar en stund men kan inte vara där så länge eftersom jag fortfarande inte är helt frisk. Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra haha, antagligen ska jag försöka fixa en bild som har med mänskliga rättigheter att göra... Inte världens lättaste :S Men det ska jag göra för att när vi åker till norge så kommer vi att ha en plansch med bilder som handlar om mänskliga rättigheter i Sverige. Så det blir en utmaning, men jag tror jag har några idéer :)
Nu är det iaf 13 dagar tills vi åker! Taggar sönder :D 
 
Jaja, ha det bra kompisar :*
 


Tack, vilken härlig blogg du har !

kram

2013-03-11 | 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback