Crazyyyy

tja kompisar!
sitter nyduschad i sängen, lyssnar på musik, snapchattar med folk (snapa du med till miiiiig: heddagabrielson) och myser :)
idag vaknade jag vid halv tio och efter ett tag stack jag till s:t hans med kameran !
var där väldigt länge och jag nämnde det här med bilden till mänskliga rättigheter och karro fick en idé attr vi skulle måla halva henne brun. Så vi gjorde det och sen så blev det superbra!
När jag vl kom hem så skulle jag ladda upp bilderna och allt är som vanligt och jag trycker på "radera bilderna från minneskortet" som jag alltid gör. Men när jag ska välja vilken bild jag ska ha så är nästan alla bilder helt svarta, inklusive alla dom jag tänkte välja mellan. Så ag blev så sur och arg så det är inte klokt! Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men får väl försöka på något i sista sekund :(

jag kom på att under tiden jag inte bloggade har jag gjort en till harlem shake! vi gjorde en med några av tyskarna när de var här på lördagen på middag. Så jag lägger upp den så att ni får njuta av ännu en dålig harlem shake !
puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback