tjabba kompisar

Som ni ser är inte videoinlägget uppe haha. När det var 37 minuter kvar så stannade hela grejen och jag var tvungen att gå till sängs.
Men jag gör ett nytt i helgen istället :*
Idag var det iaf helsingborg som gällde efter jobbet. Fick sluta typ en timme tidigare så det var ju bara chill. Stannade på make up store på vägen till stationen och pröva ett läppstift som satt otroligt fint! så nu gäller det att på något sätt tjäna in pengar så att jag kan köpa det haha. 
Sen så satte jag mig på stationen med en chai latte och väntade på att einar skulle komma. Sen kom han och vi åkte iväg mot helsingborg. När vi väl kom fram såå var alla där utom ledaren men han kom efter några minuter. Sen så stack vi och köpte hoodies på gina som vi sen ska trycka CISV-loggan och ett annat tryck på. 
Efter det gick vi till biblioteket och där var en kille från city helsingborg som ville intervjua oss haha. Så om ni bor i helsingborg kan ni läsa om oss i city imorgon. Hoppas inte bilderna blev allt för fula på mig haha. Kommer såklart att länka artikeln också imorgon :)
Sen skulle vi börja fixa en plansch och den blev skitbra ! Inte helt klar men vi fixade med massa paljetter och sånt shit! Riktigt feet :D 
Imorgon är det fredag och efter jobbet ska jag bara mysa med Ceasar och sen ska jag åka hem och antagligen mysa framför glee eller något annat mys :) 
I helgen så ska jag nog träffa belma (om hon är frisk - hoppas hoppas hoppas!!!) och vi ska då tille mporia och sen ska vi se Ego. Det kommer blir riktigt fett! Har ju inte sett belmis på evigheter !
Aja, nu får ni ha det bra!
Dö inte, puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback