Horisonten

Sitter i sängen och lyssnar på musikia :D 
Kom på att jag inte visat det jag köpte på emporia förra helgen så nu får ni en liten ful bild :*
Insåg att jag hade glömt att säga att jag köpt massor av grejer hahaha men det får ni se på bilden !
Idag har varit en väldigt lugn dag. Stack till s:t hans nån timme efter att jag hade vaknat och kom hem vid 2 och sen har jag bara suttit vid datorn, varit ute och tagit misslyckade foton och myst. 
Nördar vinnarlåten lite haha, den är ju faktiskt rätt bra :) 
 
Aja, har inte mycket mer att säga ! 
puss och kram! 
 
Högmidjade jeans - Carlings / iPhoneskal "glasögon" - New Yorker - Svart skal med spets & pärlor - Glitter - Bikinitopp - Hünkemöller - Fit Me powder - Kicks - Armband med ögla för långfinger - New Yorker
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback